15 Ocak 2010 Cuma

Shava Shava


Yapılması gereken 100 sey listemde iki muzikali gormek var. Birisi 'Bollywood' digeri 'Mamma Mia'... Londra'da kaldıgımız 3 ay suresince bu sansı yakalamıstık ama zamanımız oldugunda bilet, bilet oldugunda gidecek zamanımız olmadı... Neyse ki Bollywood Singapur'a geldi ve boylelikle 'to do list'ime bir cizik daha attım...
Nasıl mıydı ?? Tam bir gorsel solen.. Kostumler, makyaj, kareografi, danslar (ki bunun ciddi kondisyon gerektirdigi kanaatindeyim) son derece ısıltılı ve etkileyici. 'Shava Shava'nın caldıgı perde inanılmaz dinamik, muthis... Ara ara senkronizasyondaki ufak hatalar dikkatli gozlerimden kacmadı..))) Bu dev produksyon icin produktor M. Brady'yi kutluyor, Bollywood uzerinden kazandıgı paraların bir kısmını Bollywood'a yatırmasını; Bollywood'un da gercek 'India'yı anlatan daha gercek filmler uretmesini umuyorum..
Son saptama; genellikle yeni bir sey ogrendigimde, 'bugun bunu ogrendim' diye dusunur ve kendimi sanslı hissederim. Dun yattıgımda kendime aynı soruyu sordum; 'evet bugun ne ogrendim ?' Cevap: Serdar Ortac'ın 70'ler, Tarkan'ın 80'ler Bollywood'undan bir hayli etkilendigini, hatta o derece ki bir ara 'kuzu kuzu'yu dinliyorum zannettim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder