2 Haziran 2010 Çarşamba

Davetiye


Eğer bir gün doğumgünü partisi verir ve parti için davetiye bastırmaya karar verirsem, ki düşünmüyor değilim, kesinlikle üstteki illüstrasyonu kullanırım kapağında. İnanılmaz güzel.. Kadın versiyonlari da var, böyle kucaklarındaki kutuları kırıta kırıta taşıyorlar, onlar da şeker ama buna resmen vuruldum..

Alttaki 'print' de kanımca mükemmel düğün davetiyesi olur. Bugünkü aklım olsa bir dakika düşünmezdim. İçine üst tarafina "Biz evleniyoruz" tarzı bir damga vururdum; teker teker bütün davetiyelere, belki farklı renklerle.. Altına da basit sade bir yazı; düğünümüz şurada bla bla diye, böyle el yazısı formatında ama okunaklı, arapça gibi yazılardan değil.. Pehhh, o kocaman fiyonklu davetiyelere nasıl kandım da yaptırdım şaşıyorum kendime..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder