13 Kasım 2009 Cuma

Bu Dunyada Jumbo Buyuk İhtiyac


Son 15 gundur bir jumbodur tutturdum gidiyorum... Al git, gec git, bunun nesi ilginc di mi... Buradaki sorun, bu takımın normal bi catal-bıcak setinden 3-4 kat daha pahalı olması ve benim boyle bir tuketim alıskanlıgımın olmaması... Bir yandan dunyadaki temel ihtiyaclarını karsılayamayan butun insanların sıkıntılarını paylasmak, diger yandan, diger yandan......, ııı...., dusundum de bu jumbonun savunulacak hic bir tarafı yok... Cok şık olması, yemeklerde yemek kadar sunuma da onem vermem, kaliteli urune sahip olarak kendimi daha degerli hissetme ihtiyacı... Hicbiri icimde filizlenen jumbo tutkusunun nedeni degil... Bu istegimi mantıklı nedenlerle savunamasamda bu takımı alacagım galiba... Umarım sonrasında kendimi suclu hissetmem... Soyle bir anlasma yapsam kendimle: 'Soz veriyorum, omrumun sonuna kadar bunu kullanacagım ve baska catal-bıcak takımı almayacagım...' Hıııh, simdi oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder