17 Mart 2010 Çarşamba

Nohut Salatası


Bu salatayı az önce burada gördüm, çok beğendim.. Hem pratik, hem besleyici, hem de lezzetli.. Eee bir salatadan daha ne istersin ki.. Hemen akşam menüsü tasarladım kafamda.. Başlangıç olarak dereotlu-feta cheese'li börek (fırında), ana yemek antrikot ve üstteki salatamız, tatlı olarakta browni. Bu kadar güzel mönünün yanına kırmızı şarap içmeyeni döverler heralde. Enfes.. Akşam yapsam mı acaba ?? Ama evde havuç ve mısır yok.. Hadi onları buldun meksika fasulyesi ve dereotu da yok. Akşamları tatlı yememeye de dikkat ediyoruz. Bir de ayıptır söylemesi daha dün antrikot yedik.. Ayrıca da bugünün akşam menüsünü mantı olarak ilan ettim dünden. Ayy amma çok neden saydım yapmamak için.. Ama bu hafta sonu kesin yapacağım, bilemedin öbür, en geç bir sonraki hafta sonu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder